RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!
Po godzinach: Jesienna edycja gry „Oko na radio” – reklamy retro

Po wakacyjnych wojażach po obiektach nadawczych na długie i chłodne jesienne wieczory wracamy do domu – a w nim klasycznie gorąca herbatka, ciepłe kapcie i gazeta. W trzeciej edycji gry „Oko na radio” pytamy o to, co reklamowało się w przedstawiony na obrazku sposób w latach dwudziestych i trzydziestych minionego wieku. Aby nie było za trudno skupiamy się na samych przedmiotach... ale za odgadnięcie firmy przyznajemy dodatkowe punkty.

Osoba, która w ciągu trwania tej edycji zabawy zdobędzie najwięcej punktów otrzyma nasz radiowy pendrive o pojemności 4 GB. Pierwsza zagadka widoczna jest już pod menu po lewej stronie oraz na stronie zabawy. Tam też jest podpowiedź i formularz zgłoszeniowy. Zapraszamy!
 

Przydatne informacje

„Oko na radio” – reklamy retro

Wydarzenie na mapie

Comments

There are no comments

Post a comment